بالاست الکترونیکی

معرفی انواع بالاست و محصولات روشنایی

بالاست الکترونیکی

معرفی انواع بالاست و محصولات روشنایی

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

ترانس سیم دار

پنجشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۲، ۰۸:۳۳ ق.ظ

ترانس سیم دار

بالاست سیم دار


شرکت پی پون بالاست الکترونیکی را طراحی کرده که بجای استفاده از ترمینال برای ایجاد اتصال بین پین های لامپ و بالاست (ترانس) از سیم های مخصوص سوکت دار برای اتصال لامپ و بالاست (ترانس) استفاده کرده که یک طرف سیم ها به بالاست (ترانس) متصل بوده و طرف دیگر دارای سوکت مادگی جهت اتصال به لامپ مهتابی می باشد. این محصول برای استفاده در تابلو های تبلیغاتی (تبلو فلکسی) بسیار مناسب بوده که هم به لحاظ هزینه و هم به به لحاظ سرعت در نصب و عدم نیاز به سیم کشی و نصب ترمینال مقرون به صرفه خواهد بود . ضمنا این سوکت ها به نحوی طراحی شده اند که بدون استثنا در تمامی لامپهای مهتابی و FPL قابل استفاده می‌باشد. ضمنا شرکت پی پون این امکان را برای متقاضیان فراهم آورده که در سفارشات خود طول سیم را به دلخواه تغییر دهند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد بازرگانی و فروش تماس بگیرید.



  • محمد قهرمانی

بالاست 2x36W پی پون - با قاب پلاستیکی

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۳۵ ب.ظ

بالاست الکترونیکی  2x36W پی پون - با قاب پلاستیکی

بالاست 2x36W پی پون - با قاب پلاستیکی نمونه‌ای از بالاست های تولید شده شرکت پارسه پرداز می‌باشد که به لحاظ قیمت برای مصرف کنندگان اداری و منازل بسیار مقرون به صرفه می‌باشد. در طراحی و ساخت این بالاست الکترونیکی سعی شده تا با تعدیل آیتم های صنعتی محصول نهایی با قیمت بسیار پایینتر از نمونه‌های صنعتی به بازار عرضه شود.

البته واضح است که به لحاظ کیفی محصول عرضه شده در مقایسه با انواع نمونه‌های تولید داخل بسیار باکیفیت‌تر بوده و به لحاظ استاندارد در سطح بالایی قرار دارد. قیمت بالاست 2x36W پی پون با قاب پلاستیکی 7500 تومان می‌باشد. ذکر این نکته ضروری است که با استفاده از این بالاست الکترونیکی دو سمت لامپ مهتابی هرگز سیاه نشده و طول عمر و روشنایی لامپ در بالاترین مقدار خود خواهد بود.

همچنین بزودی بالاست 2x40W نیز به فهرست کالاهای پی پون اضافه خواهد شد





بالاست 2x36W




  • محمد قهرمانی

بالاست 2x55W پی پون - با قاب آلومینیومی

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۰۱ ق.ظ

بالاست الکترونیکی پی پون – 2x55W

بالاست الکترونیکی 2 در 55 وات پی پون از تولیدات منحصر به فرد شرکت پارسه پرداز افق نگار می‌باشد. این مدل توانایی روشن کردن انواع کم مصرف (لامپ مهتابی 10 تا 55 وات از نوع T5,T8,T9,T10,T12 و یا FPL با توان 18، 36 و 55 وات) را دارد

این بالاست با بدنه آلومینیومی و بهره گیزی از طراحی منحصر به فرد، بالاترین نوردهی لامپ و کمتریم مصرف برق را برای مصرف کننده به ارمغان می‌آورد، بازه وسیع ولتاژ 120 تا 277 ولت از دیگر  مزیت های این بالاست می‌باشد که استفاده از آن را در  محیط های صنعتی با نوسان ولتاژ بالا ممکن می‌سازد

با استفاده از بالاست پی پون، دو سر لامپ کم مصرف سیاه نشده و طول عمر لامپ در حد ایده‌آل خواهد بود. این بالاست برای تولید کننده‌های لوازم روشنایی فرصتی است تا توان رقابتی خود را افزایش دهند.





بالاست الکترونیکی پی پون – 2x55W

بالاست الکترونیکی پی پون – 2x55W


  • محمد قهرمانی