بالاست الکترونیکی

معرفی انواع بالاست و محصولات روشنایی

بالاست الکترونیکی

معرفی انواع بالاست و محصولات روشنایی

بالاست الکترونیکی 3x36W

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۵۲ ب.ظ

بالاست الکترونیکی 3x36W پی پون، محصول شرکت پارسه پرداز افق نگار می‌باشد.

بالاست (ترانس) الکترونیکی 3x36W پی پون، اولین و تنها بالاست تولید ایران می‌باشد که توانایی روشن کردن 3 لامپ مهتابی 40 وات و یا 3 لامپ FPL تا 36 وات را دارا می‌باشد.

از مشخصات بالاست (ترانس) الکترونیکی 3 در 36 وات پی پون می توان به مولرد زیر اشاره نمود.

- بدنه آلومینیومی:

بدنه این بالاست (ترانس) کاملا از جنس آلومینیوم با درجه‌ی کیفی یک می‌باشد. این مزیت باعث آن شده که ضمن مستحکم بودن بدنه، اولا برد و مدار داخلی در مقابل ضربات محافظت شده و در مواردی که به هر دلیل سیم کشی ساختمان دچار حریق شود، بالاس پی پون مشتعل نخواهد شد.

 از طرفی آلومینیوم  فلزی سبک بوده و قدرت انتقال حرارت آن بسیار بالا است، که این مسئله باعث افزایش طول عمر بالاست پی پون می شود.

-مدار محافظ: 

بالاست (ترانس) الکترونیکی پی پون دارای مدار محافظ می‌باشد. مزیت مدار محافظ در مواقع بروز اتصال کوتاه بسیار قابل توجه است. هنگامیکه یک لامپ به هر دلیل بسوزد در اکثر موارد بین دو سر پین در لامپ اتصال کوتاه ایجاد می‌شود، حال اگر این لامپ به بالاست متصل شود و یا در حین کار لامپ، لامپ بسوزد، اگر بالاست دارای مدار محافط باشد، به طور آنی جریان برق در بالاست قطع خواهد شد، و با این کار اولا سلامت خود بالاست و ثانیا سلامت سایر لامپها حفظ خواهد شد. در بالاستهایی که فاقد این مزین می‌باشند بالاست و سایر لامپها در همان لحظه خواهند سوخت.
بالاست الکترونیکی پی پون دارای مدار محافظ پیشرفته می‌باشد.

-قطعات الکترونیکی با کیفیت درجه A+: 

در طراحی بالاست پی پون  از خازنهایی با ولتاژ بالا و نیز ترانزیستور 13009 استفاده شده است، از اینرو ضمن آنکه عمر بالاست الکترونیکی افزایش خواهد یافت، عملا قابلیت کار کردن در بازه ولتاژ بسیار وسیع مقدور خواهد بود. این بازه در تست های آزمایشگاهی و عملیاتی از 120 ولت تا 277 ولت می باشد که به جرات می‌توان گقت هیچ بالاست تولید داخل در این رنج توان کار نخواهند داشت. از این رو این بالاست (ترانس) الکترونیکی عملا برای محیط‌های صنعتی با نوسان ولتاژ بسیار مناسب و ایده‌آل می‌باشد.

-پاور فکتور (ضریب قدرت): 

پاور فکتور 0.9 مشخصه منحصر به فرد در بالاست (ترانس) الکترونیکی پی پون می‌باشد. در تمامی بالاست های تولید داخل حداکثر این ضریب 0.7 می‌باشد.

این مشخصه هر مقدار به عدد 1 نزدیکتر باشد مصرف توان ریاکتیو کمتر خواهد بود و این مسئله به طور مستقیم در کاهش هزینه انرژی برق موثر خواهد بود. هنگامیکه مصرف کننده از بالاست‌هایی با ضریب قدرت (پاور فکتور) پایین استفاده میکنند، بدون توجه به اینکه از لامپ کم مصرف اسنفاده می‌کنند یا خیر، عملا تاثیر آنچنانی در کاهش هزینه‌های برق مصرفی نخواهند داشت.

-نسبت صدا A: 

طراحی و نحوه سیم پیچی و  مونتاژ ترانسها با رعایت استانداردهای سطح بالا، باعث شده که بالاست (ترانس) الکترونیکی پی پون به هیچ‌وجه حین کار  صدایی نداشته باشد و این مزیت همواره همراه بالاستهای پی‌پون می‌باشد.

-پشتیبانی از لامپ T5: 

بالاست الکترونیکی پی پون قادر است تمامی لامپهای مهتابی را روشن کند لامپ های مهتابی:

T5  , T8 , T9 , T10 , T10 توسط بالاست (ترانس) الکترونیکی پی پون روشن می‌شود.



بالاست الکترونیکی 3x36W پی پون


جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های یاد شده تماس حاصل فرمایید

بالاست الکترونیکی 3x36W پی پون


 

نظرات (۱)

  • سامان قادری
  • باسلام من میخوام 10 عددبالاست الکترونیکی 3x36W پی پون سفارش بدم در مورد نحوه سفارش و فرستادن این بالاست ها لطفا بهم ایمیل کنید با تشکر فراوان
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی